Jan 28, 2010

INSAN TERISTIMEWA



Di kesempatan ini aku nak memperkenalkan tunang aku Norhidayah Binti Mohamad Ayob aka Rina.Sekarang baru tunang belum kawin lagi. InsyaAllah pada 6 June ni Kitorang kawin..suke tak..mestila suke..hehe..Meh kite review die..hehe..
hah..nilah Rina tunang aku..cantik kan..mestila cantik..die ni seorang yg periang, kadang mcm aku gak..hehe..mcm maner tu..rahsia kami berdua..hehe..bertuah aku dpt die, aku rs tkde org leh ganti die smpi bile2..kalau seminggu tk jumpe, bole giler aku dibuatnya..tu lah kene kawin cepat2..haha..Ni aku review gmbr kitorang berdua..merpati dua sejoli..hehe

hah amcm..aku dh cakap dah..tk cayer..hehe...anyway aku hrp hubungan kitorang kekal smpi keakhir hayat..seronok dapat mengenali die..oklah tu jer kot utk post kali ni, ni aku review die punyer picture lg skali...apapun gud luck untuk semua..Sygkn Rina Sgt2..hehe (sempat lagi ni)..

salam dari farid1307

No comments:

Post a Comment

WELCOME