Jan 28, 2010

NAZA BESTARI @ PEUGEOT 206

Kali ini aku nak review kereta yang aku pakai sekarang iaitu Naza Bestari atau nama glamornya Peugeot 206, sedap skit bunyinya. Actually mmg peugeot pun , cuma naza amik tukar namanya..hehe.. meh kite review kereta ni..




Secara keseluruhannya aku rasa kereta ni mempunyai rupabentuk yang menarik walaupun dalam keaadaan standard dan ia akan bertambah cantik jika kita modified bodykit nya.. Tak percaya tgk la kat bawah ni..Aku akan pastikan kereta ni jadi salah satu seperti dibwh..memang tak sabar rasenyer..oklah kite review yer..


1. Yang ni aku penah tgk kat area Ampang. Simple tapi menarik dan cool.




2. Yang ni aku download kat internet. Maxstyle. Not Bad gak die punye Bodykit



3. Yang ni aku memang minat, simple, smart, gempak, cool..haha



4. Yang ni pun ok gak..nampak garang skit..ngk skit..




5. Yang ni pulak aku create sendiri dlm Need For Speed..Aku bg gempak skit..Smart tp bumper tk lepas kot..haha







Aku dh review semua ni, tp aku rasa semua pun lawa giler..nk pilih yg mane ek..haha..aku kena buat kajian yang lebih mendalam..tp aku rasa No. 3 tu smart design.Simple and cool bodykit. Tk garang sgt and modern style. So far so good la..Erm okla semua, aku akan pastikan kereta aku jd camtu..kita tunggu dan lihat apa yg akan terjadi..haha..selamat semua...

salam dari farid1307

No comments:

Post a Comment

WELCOME