Jan 25, 2010

MANCHESTER UNITED

Glory Glory Manchester United..Inilah Pasukan Pilihan Aku..MANCHESTER UNITED..Untuk EPL la..Pasukan Tempatan pun aku suka gak..Glory Glory Selangor..haha...Wokey..Aku rase semua pun tau pasal pasukan ini, kalu tak tau tu memang tak suke bolalah tu..haha..Tidak dpt di nafikanlah, ramai yang suka dan ramai juga yang tak suka.. yelah kalu semua suka sape nk sokong team lain..btul tk..betul2..Maka dgn itu aku lah yang menjadi penyokong pasukan ini.haha.


Setakat untuk season ini, Man Utd masih lg tak selesa tapi aku yakin tahun ini EPL tetap milik Man Utd..Haha..Biasalah peminat MU mestilah nk MU menang..betul tak.Apepun Man Utd mesti powerlahh..haha..Cukuplah skit sebanyak tentang Man Utd tu..Next time aku tambah byk2 skit..haha..Orait Semua Peminat Man Utd..GLORY GLORY MAN UTD...


Salam dari farid1307


No comments:

Post a Comment

WELCOME